Prečo je pre Vás vizuálny maketing dôležitý?

Ak je vaším cieľom zvýšiť zobrazenia vášho obsahu minimálne o 90 %, potom sa zamerajte na vizuálnu stránku. Vizuálny marketing je nepostrádateľný. Viac ako 90 % našej komunikácie sa totiž deje vizuálne. Prv, než si stihneme prečítať niekoľko slov si urobíme dojem vizuálny.

10 techník brainstormingu, ktoré Vám prinesú viac nápadov

Cítite potrebu byť viac organizovaní a produktívnejší? Trávite svoje dni v znamení neustálej aktivity a potom sa divíte, že ste aj tak veľa neurobili? Skúsenosť s riadením času je obzvlášť dôležitá pre malých podnikateľov, ktorí sú počas dňa zamestnaní činnosťou v rôznych oblastiach. Tipy, ktoré vám prinášame, vám pomôžu zvýšiť svoju produktivitu a zostať pri tom v celkovej pohode.

6 tipov ako byť lepší v organizácii času

Cítite potrebu byť viac organizovaní a produktívnejší? Trávite svoje dni v znamení neustálej aktivity a potom sa divíte, že ste aj tak veľa neurobili? Skúsenosť s riadením času je obzvlášť dôležitá pre malých podnikateľov, ktorí sú počas dňa zamestnaní činnosťou v rôznych oblastiach. Tipy, ktoré vám prinášame, vám pomôžu zvýšiť svoju produktivitu a zostať pri tom v celkovej pohode.

Základy online reklamy

Online reklama so sebou prináša mnoho výhod. Jednou z nich je určite to, že nenesie so sebou príliš veľké náklady a pri tom zasahuje dosť veľkú masu ľudí. Podnikatelia, ktorí využívajú tento typ reklamy si takisto nevedia vynachváliť to, že online reklama je pomerne dobre merateľná. Celkom presne môžete zistiť, koľko ľudí na reklamu reagovalo.

Prečo je spätná väzba od zákazníkov dôležitá pre vaše podnikanie?

Vo svete podnikania sa firmy a spoločnosti často spoliehajú práve na spätnú väzbu od zákazníkov. Potrebujú odpovede na to, či sú ich produkty a služby uspokojivé alebo nie. Na zisťovanie takejto spokojnosti a na meranie spätnej väzby sa využívajú napr. sociálne platformy ako Facebook, LinkedIn a Email. Spätná väzba či reakcie od zákazníka pomáhajú podnikateľom mať jasnejší pohľad na to, čo robia dobre a v čom sa musia zlepšiť.

Branding

Značka – to je to, bez čoho sa žiadny produkt nezaobíde. Branding je označovaný mnohými definíciami. Je to názov, termín, dizajn alebo nejaký symbol, ktorý identifikuje produkt. Jedná sa o aspekt, ktorý odlišuje produkt jedného predajcu od produktu druhého predajcu.

5 tipov ako udržať silný Cash Flow spoločnosti

Každý deň sa do podnikania púšťajú ďalší a ďalší. A každý deň niekto v podnikaní skončí. Mnoho z týchto podnikateľov sa škriabe na hlave a pýta sa, prečo ich inovatívny produkt utrpel taký osud. A pritom strávili pri podnikateľskom pláne toľko času. Pochopiteľne, príčiny bývajú rôzne, no mnohé z nich skončili kvôli peňažnému toku. Peňažné toky sú totiž takou životnou silou podnikania.

5 tipov ako zvýšiť predaj

Ak predaj nie je dostatočný a neprináša potrebný zisk, všetci sa zhodneme na tom, že treba niečo robiť. Byť úspešným predajcom sa nedá stať tak, že nevyviniete úsilie. Čím chcete byť úspešnejší, tým viac musíte pracovať na svojom zlepšovaní sa.

Copywriting - Písanie reklamných textov

Copywriting sa vo všeobecnosti týka reklamných článkov, rôznych propagačných materiálov či newsletterov. A ako by sme copywriting mohli stručne definovať? Ako náuku o písaní reklamných textov, ktorých cieľom je zaujať.

Reklama

Iste netreba vysvetľovať, aká je reklama dôležitá. No aj malá reklamná kampaň zje veľký kus vášho finančného koláča. Preto je dôležité venovať tejto téme pár dôležitých riadkov. Pre malú firmu je totiž pohroma, ak aj tú cennú časť rozpočtu minú práve na zlú reklamu. Pozrime sa teda na samotný pojem reklamy.

Tip

Uľahčite si podnikanie


Získajte:

Viac zákaziek vďaka prístupu k aktuálnym dopytom

Priestor na prezentáciu Vašej spoločnosti na internete

Nástroj na tvorbu jednoduchých dokladov (faktúr, dodacích listov a cenových ponúk)

a mnoho iného...


Zaregistrujte sa zdarma bez akejkoľvek viazanosti alebo mesačných poplatkov


Registrácia zdarma